alte (?) 3 campanii publicitare intră într-un bar purtând aceeaşi rochie

3 campanii conteaza

 

Din seria campaniilor publicitare cu aceeaşi rochie, remarc că toamna aceasta se poartă ceea ce contează. Similaritatea de data aceasta merge mai departe de copy-ul campaniilor, mesajul însuşi face apel cam la aceeaşi zona a emoţionalului nostru, îndeamnându-ne să punem preţ pe lucrurile cu adevărat importante.

Cele 3 brand-uri care derulează în paralel campanii similare ca mesaj, sunt:

  • eMAG alături de Mega Image – iţi lasă timp pentru lucrurile care contează
  • Dorna – te îndeamnă să alegi ceea ce contează
  • Vodafone – promite să fie acolo atunci când contează

 

Salut insight-ul strategic identificat, suprapus dealtfel perfect peste răcoarea bătrânei toamne şi peste episoadele uşor depresive ce ne ameninţă pe toţi o dată cu căderea frunzelor. Însă, mă întreb şi eu… a ajuns publicitatea o făbricuţă de idei la kilogram sau e încă un atelier tailor made?

 

Citeste si 3 campanii publicitare intră într-un bar, purtând aceeași rochie…3 campanii publicitare intra intr-un bar purtand aceeasi rochie

4 Comments

  1. silviasays:

    si ING Asigurari adica NN!!! sa nu uitaaaam

    • adminsays:

      Corect! “Conteaza pe noi pentru lucrurile care conteaza pentru tine” Asta e cireasa de pe tort :)

  2. Si Orange, desi e-n aceeasi categorie cu Vodafone: “It’s all about what matters to you”. Hey, n-ar trebui sa-si asume fiecare particica lui din spatiul mental al consumatorului?

    • adminsays:

      Da, Diana! Si pe mine ma intriga Orange si Vodafone cu exact acelasi mesaj… Pare prea pus cu mana ca sa fie o greseala strategica. O fi o coalitie impotriva Telekom :)

Leave a comment

Please be polite. We appreciate that. Your email address will not be published and required fields are marked